vendegeim.hu-fokep-marketing

5+1 egyszerű marketingfogás, mely segít növelni éttermed forgalmát

Posted by

Éttermet üzemeltetni komplex feladat, mely során rengeteg dologra kell odafigyelni.

Az alapanyagok beszerzésétől kezdve az adminisztratív feladatokig nagyon sok a teendő, az elmúlt időszakban a világjárvány a korlátozások pedig a végletekig nehezítették a vendéglátósok életét.

Éppen ezért most hoztunk néhány olyan tippet, melyek segítenek abban, hogy átvészeld a válsághelyzetet, és éttermed forgalmát a karantén alatt is hatékonyan növelhesd!

Légy jelen a közösségi médiában

A közösségi média egy vállalkozás számára napjainkban olyan, mint a friss víz vagy a levegő. Ha figyelmen kívül hagyjuk, azzal aláírtuk saját halálos ítéletünket.

A Facebook és az Instagram ma már minden online marketingstratégában fontos szerepet tölt be, hiszen a közösségépítés és az új ügyfelek megszerzésének hatékony eszközei.

Egy étterem esetében a vizuális platformok különösen nagy a jelentőséggel bírnak, hiszen a tudományos álláspont szerint az ételek látványa növeli az emberek éhségérzetét.

Így a menüről készült fotók hatékonyan segítséget jelenthetnek a forgalom növelésében. Ez bizony kellő mértékben fog majd hozzájárulni, hogy az éttermedet a lehető legjobban mutasd meg a vendégeknek és az érdeklődőknek.

Készíts online étlapot

A legtöbb vásárló szívesebben úgy egy étteremtől, ha tudja, hogy mire számíthat. Éppen ezért fontos, hogy étlapod mindig naprakész és online is elérhető legyen.

vendegeim.hu_online_marketing_etlap_blogcikk_ettermed
A minőségi étlap minőségi fotózása elengedhetetlen éttermedhez

Éttermed menüjét akár közösségi profiljaidon vagy saját honlapodon is megoszthatod, és minél látványosabb fotókkal illusztrálod a kínálatot, annál nagyobb eséllyel vonzod majd a megrendelőket. A tökéletes hatás érdekében akár egy profi ételfotós is segíthet!

Vállald a kiszállítást az éttermedben

A járványhelyzet okozta válság idején a megrendelések kiszállítása fontosabbá vált, mint korábban bármikor. Ha saját futárokat alkalmazol, az már önmagában egy jó megoldás, azonban limitálja is a lehetőségeket.

Könnyen megeshet ugyanis, hogy forgalmasabb időszakban egy-két futár nem tud minden megrendelést időben teljesíteni. De azért, hogyha időd és energiád engedi, akkor folyamatosan törekedj arra, hogy a saját alkalmazottak kapacitását és idejét 100%-ban ki tudd használni.

Manapság azonban több olyan külsős cég is létezik, akik fő profilja a gyors és hatékony kiszállítás, éppen ezért érdemes lehet partneri együttműködést kezdeményezned velük. Szerencsére van verseny is köztük, ami egyre inkább meghatározza az árszabásokat.

Ilyen módon nem kell attól tartanod, hogy a lassú vagy limitált kiszállítás miatt éhes ügyfeleket veszítenél.

Regisztrálj Google adatlapot

A Google a világ legnagyobb keresőmotorja. Ha a felhasználók többsége szeretne megtalálni valamit a neten, egyértelműen innen indul.

vendegeim.hu blogcikk google my business
Google My Business profilok

Ez nincs másként az éttermed esetében sem. Ezt mi sem mutatja jobban, mint hogy a vállalkozások, amelyek elegendő energiát fektetnek a Google optimalizálásba, 35%-kal több látogatót vonzanak weboldalukra vetélytársaiknál.

Annak érdekében, hogy céged minél előkelőbb helyen szerepeljen a találati listán, érdemes létrehoznod egy Google Cégem profilt, mely többek közt lehetővé teszi, hogy vállalkozásodat fotókkal illusztráld és válaszolj a felhasználók által hagyott Google értékelésekre.

Indíts hűségprogramot

A különböző kedvezmények és akciók nagyszerű módját jelentik az éttermi forgalom növelésének. Nem csak új ügyfeleket vonzanak, de segítenek a lojális vendégek hatékony megtartásában is.

Annak érdekében, hogy minél több vásárlód legyen, akár saját hűségprogramot is indíthatsz, de a különböző online applikációk és partnercégek által kínált lehetőségeket is érdemes kihasználnod.

Fektess többet a hirdetések személyre szabásába

A folyamatos bezártság egyik eredménye, hogy több időt töltünk a számítógép előtt, vagy okostelefonunkat böngészve, mint korábban.

Ennek eredményeképp egy nap rengeteg online hirdetést látunk, melynek eredményeképp csak azokra figyelünk igazán oda, melyek valóban felkeltik érdeklődésünket.

A földrajzilag megfelelően targetált reklámok például hatékonyabbak, hiszen a legtöbb felhasználó a gyorsabb kiszállítás érdekében az otthonához közelebb eső éttermek közül választ.

Éppen ezért érdemes kihasználni minden lehetőséget arra, hogy hirdetéseidet személyre szabhasd és befektetett pénzedért cserébe azokhoz juttathasd el, akiknek valóban felkeltheti az érdeklődését.

A Google és a Facebook is számos ilyen testreszabható lehetőséget kínálnak, melyek lehetővé teszik, hogy a legtöbbet hozd ki a különböző platformokon megjelenő reklámokból.


Nagyon kíváncsiak vagyunk arra, hogy te mit gondolsz a témáról.
Ha más az álláspontod vagy egyetértesz blogcikkünkkel (vagy csak simán leírnád a véleményed),
akkor megköszönnénk, ha az alábbi blokkban te is hozzászólnál!👇

One comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük