Vendegeim_hu_blogcikk_ettermedet

3+1 tipp arra, hogyan tedd vonzóbbá az éttermed

Posted by

Manapság a legtöbb városban gombamód szaporodnak az éttermek. Szinte mindenki megtalálhatja a számára ideális konyhát, és már az olyan dolgokért sem feltétlenül kell messzire menni, amik régebben különlegesnek számítottak. Az, hogy a te éttermed pontosan milyen típusú ételt és kínálatot fog felvonultatni, egy kritikus kérdés.

Ez azt jelenti, hogy a piaci verseny is jóval erősebb, mint tíz-tizenöt évvel ezelőtt. Nem elég tehát jól főzni, minden alkalmat meg kell ragadni arra, hogy kitűnj a tömegből.

Most hoztunk neked pár tippet, melyek segítenek abban, hogy vendéglődet vonzóbbá tedd az új vendégek számára, ezáltal pedig felülkerekedj az egyre szaporodó versenytársakon!

Szűkítsd az éttermed kínálatát a legjobb fogásokra

Bármilyen meglepően is hangzik, a kevesebb néha több.

Ez az éttermek esetében azt jelenti, hogy a legtöbb vendég sokkal szívesebben ebédel vagy vacsorázik egy olyan helyen, ahol kisebb a választék, azonban nagyobb hozzáértéssel, precizitással, és a lehető legjobb alapanyagokból készülnek az ételek.

Sokan esnek abba a hibába, hogy túlságosan sok mindent szeretnének kínálni, éppen ezért nincsenek igazi specialitásaik.

Ez az esetek többségében egyrészt gyengébb minőséget eredményez, másrészt pedig ahhoz vezet, hogy az adott éttermednek nem lesz saját, jellegzetes arculata.

Éppen ezért, ha még nem tetted, szűkítsd le az étlapod, és csak azokat az ételeket hagyd meg, melyeknek valódi karakterük van és igazán büszke vagy rájuk.

Tedd Instagram-kompatibilissé

Napjainkban a legjobb reklámnak számít, ha egy elégedett vendég közösségi profiljára kiposztolja azt, milyen finom ebédet vagy vacsorát fogyasztott el egy vendéglőben.

Vendegeim_hu_blogcikk_ettermed
Sokat tehetsz az éttermed érdekében, hogyha „Instagrammable”-vé teszed az ételeket

Talán nem is gondolnád, hogy egy hangulatos fotó mennyi új vendéget képes bevonzani egy helyre, ami pedig a legjobb az egészben, hogy az autentikus, vendégek által gyártott tartalomért fizetni sem kell.

Két dologra kell csupán odafigyelni: az egyik, hogy tökéletes minőségű ételt kínálj, a másik pedig, hogy kellemes, emlékezetes környezetet teremts. Úgy is fogalmazhatnánk, hogy a vendéglőd legyen olyan Instagram-kompatibilis hely, amiről a vendégek az ott készült fotókat szívesen osztják meg saját profiljukon.

Gondold néha újra az éttermed arculatát

Rengeteg, remek étterem akad, melyek sokkal nagyobb rajongótábort érdemelnének maguknak. Megjelenésük azonban kissé a múltban ragadt annak ellenére, hogy gasztronómiai szempontból verhetetlenek.

Mivel a potenciális vendégek többsége első körben ránézés alapján választ a számára ismeretlen éttermek közül, ezért rendkívül fontos, hogy egy vendéglő arculata vizuális szempontból vonzó legyen.

Ami pedig a kilencvenes években és a kétezres évek elején menőnek számított, nos… Mára teljesen elavultnak tekinthető.

Akadnak persze olyan dizájnelemek, amelyek örökérvényűek, de még a nagy brandek is újragondolják időről időre a megjelenésüket.

Fontos tehát, hogy ha szeretnél kitűnni a tömegből, tervezz éttermednek olyan arculatot, amely legalább annyira vonzó, mint az étlapodon található, ínycsiklandozó fogások!

Gondolkodj a dobozon kívül

Egy étterem promóciója során a legtöbb tulajdonos kizárólag az alapvető megoldásokban gondolkodik.

Saját weboldal, jelenlét a közösségi médiában, illetve az online rendelési felületeken. Ezek a dolgok ma már nélkülözhetetlenek, azonban, ha igazán nagyot szeretnél dobni, érdemes lehet az online marketing más területein is gondolkodnod.

A jó tartalommarketing például csodákra képes, és egy informatív, mégis szórakoztató blog rengeteg új vendéget képes bevonzani.

Gondolj csak bele: hányan keresnek rá például egy adott kultúrkör jellegzetes fogásaira? Vagy hányan kutatnak izgalmas receptek után a neten?

Ha létrehozol egy olyan blogot, amely az éttermed értékeit írja le és az ott kapható ételekkel szorosan összekapcsolódik, az hatalmas közönséghez juthat el, hiszen a jó cikkek egyrészt rengeteg megosztást generálnak a Facebookon, másrészt pedig a Google is imádni fogja őket!


Nagyon kíváncsiak vagyunk arra, hogy te mit gondolsz a témáról.
Ha más az álláspontod vagy egyetértesz blogcikkünkkel (vagy csak simán leírnád a véleményed),
akkor megköszönnénk, ha az alábbi blokkban te is hozzászólnál!👇

One comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük