A vendéglátók számára a legfontosabb dolog, hogy az ügyfél elégedett legyen. Akkor is, ha az utcáról tér be egy étterembe és akkor is, ha az ebédet vagy a vacsorát saját otthonába rendeli.
Most hoztunk néhány tippet, melyek segítenek abban, hogy mindig a legjobbat nyújthasd az éhes kuncsaftoknak, ha éttermi kiszállításról van szó!
Válaszd a megfelelő külsős szolgáltatót a kiszállításhoz
A koronavírus-járvány berobbanásával az emberek otthonaikba szorultak, ami az online ételrendelések ugrásszerű megnövekedéséhez vezetett. Ennek hatására azon szolgáltatók is előtérbe léptek, akik harmadik félként vállalják a házhoz rendelt ételek vendéglőkből történő kiszállítását.
Ezek a cégek általában rendkívül gyorsan és hatékonyan dolgoznak, így az ügyfelek többsége általában elégedett velük. Ráadásul kiváló megoldást jelentenek a kisebb és nagyobb éttermek számára is abban az esetben, ha nincs kapacitásuk saját futárok alkalmazására.
De ha szeretnéd százszázalékosan kézben tartani a dolgokat, természetesen saját futárokkal is dolgozhatsz. Érdemes azonban ebben az esetben is jelen lenni olyan platformokon, melyeken a legtöbb konkurens étterem is megtalálható, hiszen ezekre az oldalakra sokan anélkül érkeznek, hogy tudnák, melyik vendéglőből rendeljék az ebédet vagy a vacsorát.
Alkalmazz valós idejű útvonaltervezést a kiszállításkor
Két évtizeddel korábban azok voltak az igazán jó futárok, akik úgy ismerték a várost, mint a tenyerüket. Tudták, melyek azok a kis utcák, ahol az út a leghatékonyabban rövidíthető, hogy hol lehet napközben parkolóhelyet találni, és hogy hogyan lehet a leghatékonyabban elkerülni a forgalmi dugókat.
Ma már az ilyen szintű városismeretre nincs szükség, hiszen semmibe nem kerül az, hogy valós idejű útvonaltervezést alkalmazzunk, hiszen a tökéletes navigációhoz elég egy okostelefon és egy jó GPS alkalmazás is.
Abban az esetben tehát, ha saját futárokkal dolgozol, mindenképp szereld fel őket a tájékozódáshoz szükséges mobilnettel ellátott eszközzel, hiszen ez a kulcs a lehető leggyorsabb és leghatékonyabb kiszállításhoz.
Ha szeretnél az ügyfelek szemében is igazán megbízható lenni, abban az esetben azt is megoldhatod, hogy egy adott felületen követni tudják azt, hogy épp merre jár az ebédjükkel a futár.
Ez nagyon nagy előny, hiszen az emberek sokkal szívesebben vásárolnak olyan helyről, ahol tudják, hogy nem érik őket váratlan meglepetések és ha a futár nem ér oda időben, nem kell telefonálnunk ahhoz, hogy tudjuk, merre jár a rendelés.
Ha kell, ellenőrizz mindent kétszer
Még a legjobb helyeken is megeshet persze, hogy valami hiba csúszik a számításba. Két rendelés összekeveredik vagy épp valami kimarad egy csomagból. Az ilyen esetek pedig még akkor is kellemetlenek, ha nem jelentenek helyrehozhatatlan baklövést.
Annak érdekében azonban, ha szeretnél jól teljesíteni és tökéletes szolgáltatást nyújtani kuncsaftjaidnak, fontos, hogy mindig mindent legalább kétszer ellenőrizz. Nézd át a rendeléseket jól, mielőtt átadod őket a futárnak és bizonyosodj meg arról, hogy minden a helyén van.
Ilyen módon nem kell sem a negatív visszajelzésektől, sem pedig a csalódott vásárlóktól tartanod, aminek az online ételrendelés és kiszállítás korában pedig egyre nagyobb az értéke!
Nagyon kíváncsiak vagyunk arra, hogy te mit gondolsz a témáról.
Ha más az álláspontod vagy egyetértesz blogcikkünkkel (vagy csak simán leírnád a véleményed),
akkor megköszönnénk, ha az alábbi blokkban te is hozzászólnál!👇