Az igazán sikeres éttermeknek olyan technológiára van szükségük, mely segíti őket abban, hogy lépést tartsanak az egyre inkább felgyorsuló modern, digitális világgal.
Az emberek egyre türelmetlenebbek és minél többet kell az ételre várakozniuk, annál biztosabb, hogy a legközelebbi alkalommal más helyre mennek majd elfogyasztani az ebédet vagy a vacsorát.
Éppen ezért most mutatunk három olyan modern eszközt, melyek neked is a segítségedre lehetnek abban, hogy új szintre emeld éttermeidben a kiszolgálást és hatékonyabbá tedd a mindennapi működést.
Érintőképernyős terminálok
Egyre több étteremben találkozhatunk olyan érintőképernyős terminálokkal, amelyeken a rendelés felvétele pillanatok alatt, egyszerűen és hatékonyan megoldható. Nincs szükség papírra, nincs szükség tollra és egészen biztos, hogy nem felejtjük el, mit rendelt a vendég.
Elég csak rábökni az érintőképernyőn arra, amit az adott asztalhoz ki kell vinnünk, az online rendszer pedig minden fontos információt tárol helyettünk.
Az ilyen terminálok nem csak egyszerűbbé, de gyorsabbá és hatékonyabbá is teszik a munkát, arról nem is beszélve, hogy rengeteg kellemetlenség elkerülésében segíthetnek. Különösen abban az esetben, ha nagy a forgalom és óriási a hajtás a konyhán.
Modern önkiszolgáló rendelés gyorsan és egyszerűen
Az érintőképernyős megoldás nemcsak a kasszában (vagy hordozható formában a pincérek kezében) lehet jó megoldás. Egyre több helyen találkozhatunk olyan önkiszolgáló terminálokkal is, melyek lehetővé teszik a vendégek számára, hogy rendeléseiket saját maguk adják le, mindössze néhány kattintással az érintőképernyőn.
Ez a módszer már csak azért is nagyon előnyös, mert a menü akár interaktív is lehet. Az ételek mellett szép fotókat szerepeltethetünk, amelyek meghozzák a betérők étvágyát.
Ezek a megoldások mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a modern és digitális világban is megállja a helyét egy-egy étterem. Így a Z és Alpha generáció techfüggő képviselőit is becsábíthatjuk és számukra is mutathatunk valami különlegeset, valami újdonságot.
Ez a látványos megoldás sok bizonytalan vásárlónak segíthet a döntésben, és előfordulhat, hogy olyannyira megjön a kedve egy ételhez, hogy az eredetileg tervezett, egyszerűbb fogás helyett egy sokkal különlegesebb ételt fog megkóstolni.
Az érintőképernyős önkiszolgáló rendelés egyébként már hazánkban sem számít extrémen modern újdonságnak, hiszen több gyorsétterem-lánc is alkalmazza, azonban a jövőben nagy valószínűséggel egyre több étterem veszi majd át.
Hiszen gyors, hatékony és nem csak a rendelést, de az étteremben dolgozó személyzet feladatát is képes lényegesen egyszerűbbé tenni.
Rendelés és fizetés az asztaltól, saját mobilunkkal
A koronavírus-járvány rámutatott arra, sokak számára mennyire fontos, hogy akár egy étterembe betérve is a lehető legminimálisabb emberi kontakt mellett intézhessék el rendeléseiket.
Az Egyesült Államokban sok étteremben szokássá vált például, hogy a vendégek rendeléseiket akár az asztaluknál ülve is leadhatják, anélkül, hogy a pincér külön felvenné őket, majd, ha végeztek, egyszerűen és gyorsan, okostelefonjukkal egyenlíthetik ki a számlát. Ez bizony már eléggé modern megoldás.
Másrészt pedig az éttermek számára is jó megoldás, hiszen kevesebb tagból álló személyzetre lehet szükség, ami nem csak anyagi szempontból gazdaságos megoldás, de a vendéglátó szektort jelenleg sújtó munkaerőhiány idején a hatékony munkavégzést és talpon maradást is segíti.
Nagyon kíváncsiak vagyunk arra, hogy te mit gondolsz a témáról.
Ha más az álláspontod vagy egyetértesz blogcikkünkkel (vagy csak simán leírnád a véleményed),
akkor megköszönnénk, ha az alábbi blokkban te is hozzászólnál!👇