Egy éttermi applikáció olyan megoldás, mely a digitális marketing eszköztár kiemelkedő darabja lehet.
Új platformot biztosít a megjelenésre, segít a rendelések kezelésében, és az egekig képes emelni a felhasználói élményt.
Abban az esetben persze, ha olyan funkciókkal rendelkezik, melyekre a célközönségünknek igazán szüksége van. Az online rendelési lehetőség ma már alapvető dolognak számít.
De most mutatunk 3 olyan dolgot, amelyet egy igazán jó éttermi applikációnak ezek mellett is tartalmaznia kell annak érdekében, hogy segítségünkre legyen abban, ha visszatérő vendégeket szeretnénk szerezni!
Miért lehet szükséged saját éttermi applikációra?
Sok étteremtulajdonos gondolhatja úgy, hogy egy saját éttermi applikáció felesleges rongyrázás.
Bőven elég lehet egy saját weboldal, és az ételkiszállító cégek oldalán és alkalmazásaiban való jelenlét. Ez persze félig meddig igaz, hiszen egy saját app nem mindenkinek való.
A közelmúlt felmérései azonban mégis azt mutatják, hogy lehetnek vendéglők, akiknek érdemes lehet befektetniük a fejlesztésbe.
Ennek legfőbb oka a közvetlenség, hiszen a saját éttermi alkalmazás segítségével nincs szükség arra, hogy a rendelés egy harmadik félen is keresztül menjen. Ezáltal pedig sokak szerint a szállítás gyorsabb, hatékonyabb és akár olcsóbb is lehet.
Akciók és hűségprogramok: amiket minden vendég imád
Egy saját éttermi applikáció lehetőséget biztosít arra, hogy te határozd meg, milyen kedvezményeket biztosítasz az új vendégeig vagy épp a visszatérők számára. Ez azért nagyon jó lehetőség, mert az akciókat mindenki imádja. És hogyha néha szervezel is akciókat, azokat tekintsd marketing befektetésnek. Mert egy ügyes és hatékony hirdetési célzással, az akcióban részt vevőket újra vásárlóvá tudod „édesgetni”.
Biztos lehetsz benne, hogy egy 10 százalékos kupon, egy ajándék üdítő vagy épp egy korábbi vásárlások alapján meghatározott, személyre szabott kedvezmény olyan lehetőség, melynek köszönhetően nem csak az alkalmazásod letöltési száma, de a rendelések is megugranak majd!
Az egyszerűen használható kuponok tehát hatalmasat képesek emelni az ügyfélélményen.
Asztalfoglalás: egy fontos kényelmi lehetőség
Az asztalfoglalás lehetősége a legtöbb étterem esetében alapvető opció. Mindnyájan tudjuk azonban, mennyire macerás lehet ezt telefonon intézni.
Arról nem is beszélve, hogy sokan egyszerűen nem szeretnek telefonálni, és amit csak lehet, inkább megpróbálnak online intézni.
Arról már nem is beszélve, hogy a digitális foglalási rendszer számodra is rendkívül hasznos, hiszen segítségével nincs szükséged többé arra, hogy a lefoglalt asztalokat egy füzetben vagy Excel táblázatban vezesd.
Az alkalmazás mindent elintéz helyetted, és a dinamikus megoldásoknak köszönhetően segít elkerülni többek közt a lemondott foglalásokból adódó, kellemetlen helyzeteket is.
Maximálisan személyre szabott élmény: mintha csak az asztalnál ülnél
Az igazán jó vendéglőt három dologról lehet felismerni: a kiváló minőségű ételről, a jó hangulatról és a tökéltes kiszolgálásról.
Ezt az élményt pedig nemcsak az éttermedben, de az online applikációdon keresztül is biztosíthatod számukra.Ennek érdekében fontos, hogy a letöltés után az ügyfelek létre tudjanak hozni egy saját fiókot, melyben beállíthatják saját preferenciáikat.
Milyen ételeket kedvelnek, milyen alapanyagokra érzékenyek, és még sorolhatnánk. A lehetőségek tárháza végtelen. Minél inkább személyre szabható egy applikáció, annál egyszerűbb, gyorsabb és hatékonyabb lesz a rendelés.
Ez pedig nagyban képes megnövelni a felhasználói élményt, és biztos lehetsz abban, hogy a legtöbb rendelést leadó kuncsaft jó szívvel fog emlékezi rád és szívesen rendel majd újra tőled.
Abban az esetben persze, ha az étel is finom!
Nagyon kíváncsiak vagyunk arra, hogy te mit gondolsz a témáról.
Ha más az álláspontod vagy egyetértesz blogcikkünkkel (vagy csak simán leírnád a véleményed),
akkor megköszönnénk, ha az alábbi blokkban te is hozzászólnál!👇