Az e-mail marketinget az elmúlt években sokan próbálták temetni, azonban ennek ellenére továbbra is megkerülhetetlen.
A hatékony hírlevél még mindig az online marketing stabil alappillére, persze csak abban az esetben, ha tudod, hogyan kell megfelelően összeállítani és használni.
Ebben a bejegyzésben hoztunk neked pár tippet azzal kapcsolatban, hogy te is olyan e-maileket készíthess, melyek nemcsak a már meglévő törzsvendégek megtartásában, de az új, potenciális vendégek bizalmának elnyerésében is segítségedre lehetnek!
Személyre szabott ajánlatok: a hírlevél lelke
Mi is ösztönözhetné jobban az éhes netezőket egy levélsorozatra való feliratkozásra jobban annál, mint a személyre szabott éttermi ajánlatok?
Az új feliratkozók számára egy 20 százalékos kedvezmény az első vásárlásból, a visszatérő vendégek számára pedig néhány különleges kupon, a korábbi vásárlásokra támaszkodva.
Ezek a megoldások csodákra képesek, hiszen egyrészt értéket jelentenek azok számára, aki időt szánnak a leveledre, másrészt pedig sokkal olcsóbb megoldást jelentenek, mint milliónyi olyan szórólap legyártása, melyek nagy valószínűséggel egyetlen pillantás után a szemetesben végeznék.
Arról már nem is beszélve, hogy a hírlevél ebből a szempontból nézve még környezetbarát megoldást is jelent!
Ne feledkezz meg a rendszerességről
Lehet hírleveled bármilyen jól felépített, tartalmazhat bármilyen kivételes ajánlatokat, ha nem ragaszkodsz ahhoz, hogy adott időközönként rendszeresen kiküldd feliratkozóidnak, gyakorlatilag nem ér semmit.
Természetesen az is fontos, hogy ne légy túl tolakodó, és ne bombázd a feliratkozók fiókjárt minden második nap felesleges hírlevelekkel.
Fontos lehet továbbá az időzítés is, hiszen például a jeles alkalmak, ünnepek előtti kampányok hatalmas érdeklődést hozhatnak, és egy húsvét vagy épp Valentin nap előtti promóció segítségével a rendelések száma az egekbe is ugorhat!
Sok múlhat a hatékony szoftveren
A hírlevelek automatizálása olyan feladat, melyről egy hatékony kampány esetén semmiképp sem szabad megfeledkezned.
Szerencsére ma már nem kell marketinggurunak lenned ahhoz, hogy ezt megoldhasd, ugyanis rengeteg, egyszerűen kezelhető, és bizonyos keretek közt ingyenesen is használható programot is találhatsz. Ezek segítenek a tökéletes hírlevelek megtervezésében és kiküldésében.
Az egyik legnépszerűbb megoldás a MailChimp, mely csodálatos sablonok segítségével teszi gyerekjátékká a tervezést, és a levelek perszonalizációjában is segítségedre lesz.
Ha pedig kifejezetten magyar nyelvű szoftvert keresel, akkor a Webgalamb az, amit neked találtak ki, hiszen egyrészt teljesen magyar kezelőfelülettel rendelkezik, másrészt pedig minden olyan funkciót képes ellátni, amire a külföldi versenytársai is alkalmasak.
Egyébként még a Listamester rendszerét is javasoljuk megtekintésre, illetve a Sales Autopilot stratégiaépítő automatizmusai is megérnek egy misét.
Nagyon kíváncsiak vagyunk arra, hogy te mit gondolsz a témáról.
Ha más az álláspontod vagy egyetértesz blogcikkünkkel (vagy csak simán leírnád a véleményed),
akkor megköszönnénk, ha az alábbi blokkban te is hozzászólnál!👇