Egy étterem szempontjából a legfontosabba jó étlap és a kellemes hangulat. A tökéletes ügyfélélmény szempontjából azonban ez még nem feltétlenül elég.
A gyors és hatékony kiszolgálás legalább ennyire fontos, melynek érdekében ma már lépést kell tartanunk a korral.
Felhőalapú rendelés: egyszerű, gyors és hibáktól mentes
A felhőalapú ételrendelési alkalmazások lehetővé teszik a vendégek számára azt, hogy az asztaluknál ülve, kényelmesen rendeljenek, ahelyett, hogy a pultnál kellene sorban állniuk, vagy épp várniuk kellene a pincérre.
Ez sokak számára lehet fontos, hiszen egyrészt a nagy sor látványa elrettentő, másrészt pedig az az idő, amit a pultnál tölt a vendég, az asztalnál kellemesebben is eltölthető lenne.
Ha az egyszerű, felhőalapú rendelési lehetőségnek köszönhetően a vendégek asztaluknál maradhatnak, több időt tölthetnek partnereikkel, ezáltal kellemesebben érzik magukat és szívesebben térnek majd vissza hozzád a kellemes, baráti hangulat végett.
Ha fontos a biztonság: érintésmentes rendelés és fizetés
Természetesen nemcsak az önkiszolgáló, pultos rendelés esetében lehet hasznos a gyors és egyszerű felhőalapú rendelés.
A felhőalapú rendelés, illetve fizetés lehetősége pedig egyaránt segít a szociális távolságtartásban is, ami olyan válságos helyzetekben, mint a koronavírus egy újabb hulláma kifejezetten hasznos és fontos szempont lehet.
CRM rendszer: ismerd meg az ügyfeled és kovácsolj előnyt
Egy felhőalapú CRM rendszer rengeteg dolgot képes megkönnyíteni az étteremtulajdonosok és üzletvezetők életében.
Egyrészt egyszerűbbé teszi a rendelésekkel kapcsolatos információk kezelését, másrészt az adatkezelésen keresztül segít abban, hogy jobban megismerhesd saját célközönséged igényeit, szokásait is.
Egy igazán jó CRM szoftver használatával olyan adatokat tarthatsz számon, mint a vásárlók elérhetősége, a látogatások vagy rendelések gyakorisága, az átlagos, látogatásonként történő költések vagy akár a különböző ételintoleranciák.
Mindezek pedig segítenek abban, hogy hatékonyabban szabhasd személyre kampányaidat és olyan különleges ajánlatokat hozz létre, melyek egyrészt hozzájárulnak az ügyfélélmény hatékony növeléséhez, így segítve azt, hogy valakiből alkalmanként betérő érdeklődőből igazi, tudatosan visszatérő, lojális vendéggé váljon.
Online elérhető receptek és hozzávalók: garantáld a folyamatos minőséget
Egy étterem megítélését nagyban befolyásolja az, hogy milyen minőségű ételt kapnak a látogatók.
Abban az esetben, ha egyszer elégedettek voltak veled, elvárják azt, hogy a következő alkalommal is azonos minőségű étel kerüljön a tányérukra.
Ezt pedig kétféle módon tudod garantálni.
Mivel a vendéglátásban egyre nagyobb mértékeket ölt a fluktuáció, így nem biztos, hogy évekig vagy évtizedekig ugyanazzal a szakáccsal és ugyanazokkal a konyhai kisegítőkkel tudsz dolgozni.
Abban az esetben viszont, ha ragaszkodsz a jól működő receptek követéséhez és a bevált alapanyagok felhasználásához, már nem lehet probléma.
Ezáltal pedig garantálhasd azt, hogy a visszatérő vendégek tányérjára minden esetben olyan minőségű étel kerülhessen, ami miatt az első alkalommal elégedetten hagyták el vendéglődet!
Nagyon kíváncsiak vagyunk arra, hogy te mit gondolsz a témáról.
Ha más az álláspontod vagy egyetértesz blogcikkünkkel (vagy csak simán leírnád a véleményed),
akkor megköszönnénk, ha az alábbi blokkban te is hozzászólnál!👇