A Facebook az elmúlt évtizedben az online marketing alapkövévé vált. Manapság már el sem tudnánk képzelni egy eredményes kampányt Facebook oldal nélkül, és amelyik cég nincs fent a közösségi oldalon, az olyan, mintha nem is létezne.
Azt azonban már sokan nem tudják, hogy mi mindenre lehet alkalmas egy üzleti Facebook oldal azon kívül, hogy rendszeres kapcsolatot tarts a követőiddel.
Éppen ezért most mutatunk pár olyan funkciót, melyekről talán te sem tudtad, hogy éttermi Facebook oldalad képes rájuk, azonban rengeteg új követőt és potenciális vendéget is szerezhetsz általuk!
Rendelés leadása Facebookon keresztül, gyorsan és egyszerűen
Egy Facebook oldal kiváló lehetőséget kínál arra, hogy felhívd a közösségi oldal felhasználóinak figyelmét éttermedre.
Sőt, egyre több olyan lehetőséget is kínál, amelyek lehetővé teszik azt, hogy az emberek azonnal kapcsolatba lépjenek vendéglőddel, és akár pillanatok alatt rendeljenek tőled.
Ez a funkció tökéletes megoldást kínál arra, hogy a potenciális ügyfelek anélkül rendelhessenek tőled ebédet vagy vacsorát anélkül, hogy fel kellene emelniük a telefont, vagy egyáltalán el kellene hagyniuk a közösségi oldal felületét.
Fontos azonban tudni, hogy ez a funkció csak bizonyos online rendelési megoldásokkal, például az Appointy vagy a Delivery.com felületével összekötve használható.
A bővebb információ érdekében érdemes átböngészned a Facebook rendelés és asztalfoglalás CTA hozzáadásával kapcsolatos információit.
Mutasd meg a kínálatod a facebook oldalon!
A legtöbb potenciális vásárló szereti megtekinteni az étlapot azelőtt, hogy betérne egy vendéglőbe.
Ez nem meglepő, hiszen teljesen ismeretlen terepen mozogni nehéz. Ha az étlapod elérhető a honlapodon, az már remek kiindulópont lehet.
Azonban, ha még nem jelenítetted meg a Facebook oldaladon, akkor épp itt az ideje annak, hogy megtedd.
Ennek érdekében a közösségi oldal már külön funkcióval is rendelkezik, ami azt jelenti, hogy végre lejárt a fotózott vagy szkennelt, fénykép formájában feltöltött menük ideje.
Ha szeretnéd feltölteni a saját étlapod, abban több, a Facebook oldaladdal összeköthető alkalmazás is a segítségedre lehet, melyek legtöbbje egyszerűen kezelhető, és lehetővé teszi a menü dinamikus szerkesztését, a kínálatod változásához igazodva.
Áldozz a hirdetésekre is
Sokan úgy gondolják, hogy elég megcsinálni egy Facebook oldalt, néha posztolni rá valamit, és ettől már ömlenek is a követők.
Az igazság azonban az, hogy az algoritmusok folyamatos változásainak köszönhetően még a relatíve nagy követőbázissal rendelkező oldalak által posztolt kontent is csak a felhasználók egy részének hírfolyamában fog megjelenni.
Ez azt jelenti, hogy ha valódi eredményt szeretnél elérni saját Facebook oldaladdal, érdemes lehet néha a fontosabb posztok kiemelésére, illetve a hirdetésekre is pénzt áldozni. Nem kell persze hatalmas összegekre gondolnod, akár havonta 30.000-40.000 forint is megteszi.
Abban az esetben pedig, ha úgy érzed, valamit változtatnál kampányodon, szintén nem kell aggódnod. A Facebook rendkívül rugalmas felület, és bármikor átalakíthatsz egy futó reklámot, sőt, akár egyik napról a másikra fel is függesztheted a hirdetéseid.
Nagyon kíváncsiak vagyunk arra, hogy te mit gondolsz a témáról.
Ha más az álláspontod vagy egyetértesz blogcikkünkkel (vagy csak simán leírnád a véleményed),
akkor megköszönnénk, ha az alábbi blokkban te is hozzászólnál!👇